1. Informacje podstawowe

1. Niniejszy regulamin to regulamin świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem strony internetowej: https://shaanti.pl (zwanej dalej „Stroną”).
2. Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi elektroniczne poprzez Stronę jest: Beata Bartosik Cholerzyn 345, 32-060 Cholerzyn (zwana dalej „Usługodawcą”).
3. Z Usługodawcą możesz skontaktować za pośrednictwem poczty e-mail: kontakt@shaanti.pl
4. Niniejszy regulamin został przyjęty w dniu 1.12.2024 r. i skierowany jest do Konsumentów określając zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
5. Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.

2. Definicje

Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany jest zapłacić, a w przypadku treści/usługi cyfrowej – także cyfrowe odwzorowanie wartości;

 

Dzień roboczy – dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy;

 

Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług lub na podstawie innych przepisów obowiązującego prawa;

 

Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.

 

Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

 

Klient – podmiot, który planuje dokonać zakupu lub dokonuje zakupu produktu/-ów, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Usługodawcą, zwana również Użytkownikiem;

 

Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową;

 

Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.

 

Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

 

Kurs, szkolenie — przez „Kurs/Szkolenie” należy rozumieć uporządkowany zestaw Treści Cyfrowych, pod wspólną nazwą lub wydarzenie stacjonarne mające na celu poszerzenie kompetencji;

 

Oferta – propozycja zawarcia umowy zawierająca istotne elementy Produktu (m.in. opis produktu, indywidualna propozycja Sprzedawcy).

 

Produkt – Towar lub Usługa oferowana przez Sprzedawcę w Sklepie, przeznaczona do sprzedaży; Produkt ma charakter odpłatny, chyba że wskazano inaczej;

 

Produkt elektroniczny – treść cyfrowa, którą Klient otrzymuje w ramach zakupu, a która przybiera postać pliku elektronicznego. Format pliku zależny jest od zawartości materiału (np. e-book, inne materiały w formie pdf, audio/video);

 

Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży określający zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Sprzedawcę;

 

Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym agnieszkapiotrowska.pl

 

Usługodawca – osoba fizyczna Beata Bartosik Cholerzyn 345, 32-060 Cholerzyn

 

Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

 

Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Usługodawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

 

Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta.

 

Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Klientowi na:
a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej,
b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi,
c) inne formy interakcji za pomocą takich danych;

 

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów z Usługodawcą.

3. Warunki techniczne do korzystania ze Strony

1. W celu prawidłowego korzystania ze Strony powinieneś posiadać:

  • urządzenie (komputer PC, tablet, smartphone) z połączeniem internetowym;
  • przeglądarkę internetową;
  • pełną zdolność do czynności prawnych, w celu dokonania zakupów na Stronie;
  • adres poczty e-mail, w celu dokonania zakupów na Stronie, zapisania się na newsletter, pobrania kuponów rabatowych, zostawienia komentarza lub opinii.

4. Sprzedaż treści i usług cyfrowych

4.1. Sprzedaż treści cyfrowych

  1. Zakup treści cyfrowych możliwy jest wyłącznie po założeniu konta użytkownika.
  2. Skuteczne złożenie zamówienia wymaga podania danych, określonych w formularzu zamówienia. Dane powinny być prawdziwe i aktualne. 
  3. Z chwilą przyjęcia zamówienia Usługodawca wysyła potwierdzający e-mail. 
  4. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania zapłaty za dane zamówienie, z zastrzeżeniem przypadku opisanego w art. 8 ust. 1 poniżej. Termin na opłacenie zamówienia wynosi 3 dni, po tym terminie zamówienie automatycznie się anuluje.
  5. Realizacja umowy następuje niezwłocznie poprzez udostępnienie zakupionej publikacji na koncie użytkownika oraz wysyłkę e-maila z informacją o sposobie, w jaki można pobrać zakupioną treść cyfrową.

4.2 Sprzedaż usług cyfrowych

  1. Zakup usług cyfrowych łączy się z obowiązkiem założenia konta użytkownika. 
  2. W ramach zakupionej usługi cyfrowej otrzymujesz dostęp do treści cyfrowych, webinarów, kursów on-line poprzez swoje konto użytkownika na warunkach określonych w produkcie. 
  3. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania zapłaty za dane zamówienie. Termin na opłacenie zamówienia wynosi 3 dni, po tym terminie zamówienie automatycznie się anuluje.
  4. Realizacja umowy następuje niezwłocznie poprzez uruchomienie usługi cyfrowej na koncie użytkownika, a jeżeli nie wyraziłeś zgody na realizację umowy w okolicznościach powodujących utratę prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, realizacja umowy nastąpi po 14 dniach od jej zawarcia.

Dokonywanie płatności

  1. Usługodawca umożliwia zapłatę: za pośrednictwem operatora płatności internetowych Przelewy24 lub przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy.
  2. Płatność dokonana jest z chwilą wpływu środków na rachunek Usługodawcy lub zaksięgowania się środków przez system operatora płatności.

Dostawa treści i usług cyfrowych 

  1. Usługodawca dostarcza treści cyfrowe zapisane w popularnych formatach plików cyfrowych. 
  2. W przypadku problemów z otrzymanym nośnikiem treści cyfrowej (np. plik nie otwiera się) należy skontaktować się z Usługodawcą.

5. Sprzedaż szkoleń i warsztatów stacjonarnych

  1. Zakup szkoleń i kursów stacjonarnych odbywa się za pośrednictwem Strony.
  2. Skuteczne złożenie zamówienia wymaga podania danych, określonych w formularzu zamówienia. Dane powinny być prawdziwe i aktualne. 
  3. Z chwilą przyjęcia zamówienia Usługodawca wysyła potwierdzający e-mail. 
  4. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania zapłaty za dane zamówienie, z zastrzeżeniem przypadku opisanego w art. 8 ust. 1 poniżej. Termin na opłacenie zamówienia wynosi 3 dni, po tym terminie zamówienie automatycznie się anuluje.
  5. Realizacja umowy następuje w określonym terminie wynikającym z harmonogramu podanego na stronie konkretnego szkolenia/kursu.

Dokonywanie płatności

  1. Usługodawca umożliwia zapłatę: za pośrednictwem operatora płatności internetowych Przelewy24 lub przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy.
  2. Płatność dokonana jest z chwilą wpływu środków na rachunek Usługodawcy lub zaksięgowania się środków przez system operatora płatności.

6. Pozostałe informacje dotyczące sprzedaży.

  1. W razie wątpliwości uznaje się, że ceny podane na Stronie są cenami brutto. 
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, jeśli w szczególności:
  • podałeś nieprawdziwe dane, uniemożliwiające realizację umowy,
  • nie opłaciłeś zamówienia w terminie, 

7. Prawa konsumenta

  1. Postanowienia art. 8 – 9 poniżej mają zastosowanie względem konsumentów oraz osób korzystających z uprawnień konsumentów według przepisów Ustawy o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.
  2. Przez prawa konsumenta należy rozumieć:
  • prawo konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (art. 27 i następne Ustawy o prawach konsumenta);
  • prawa konsumenta związane ze zgodnością towaru, treści cyfrowej, usługi cyfrowej, kursu lub szkolenia stacjonarnego z umową (art. 43a i następne Ustawy o prawach konsumenta).
  1. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Z praw przysługujących konsumentom, skorzystać może także osoba fizyczna prowadzącą działalność gospodarczą, o ile z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 
  2. Usługodawca względem “niekonsumentów” (osób i podmiotów niewymienionych w ust. 1 powyżej) ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
  3. Ochroną konsumencką nie są objęte umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zawarte na odległość, jeżeli konsument nie jest zobowiązany do świadczeń innych niż dostarczanie danych osobowych, a dane te są przetwarzane przez Usługodawcę wyłącznie w celu wykonania umowy lub obowiązku ustawowego.

8. Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość

  1. Każdej osobie, która dokonuje zakupu towarów lub treści cyfrowych lub usług (także usług cyfrowych) jako konsument zawierając umowę na odległość, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. 
  2. W celu skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny zobowiązany jesteś do złożenia oświadczenia woli w tym względzie w terminie 14 dni, liczonych:
  • od otrzymania towaru lub treści cyfrowej;
  • przed rozpoczęciem kursu lub szkolenia stacjonarnego
  • w innych wypadkach od dnia zawarcia umowy. 
  1. Termin 14 dni uważa się za zachowany, jeśli przed upływem tego terminu wyślesz maila lub pismo.  Możesz skorzystać ze znajdującego się na samym dole Regulaminu formularza, ale nie jest to obowiązkowe. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail lub odręczne pismo z podaniem danych (imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, ewentualnie numeru telefonu lub adresu e-mail), informacji o zawartej umowie (zakupionym kursie, szkoleniu, treści cyfrowej lub usłudze) z oświadczeniem, iż odstępujesz od umowy. 
  2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą i z tego powodu Usługodawca zobowiązany jest zwrócić na Twoją rzecz poniesione przez Ciebie płatności, a Ty zobowiązany jesteś do zwrotu zakupionych towarów lub zaprzestania korzystania z dostarczonych Ci treści lub usług cyfrowych oraz udostępniania ich osobom trzecim. W stosunku do treści lub usług cyfrowych Usługodawca może uniemożliwić Ci dalszy dostęp także przez zablokowanie konta, o ile jest to technicznie możliwe.
  3. Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Usługodawca zwróci Ci wszystkie dokonane płatności.
  4. Płatność może zostać wstrzymana do czasu otrzymania od Ciebie towarów z powrotem. Twoje płatności zostaną zwrócone przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, chyba że zażądasz dokonania zwrotu w inny sposób.

9. Uprawnienia konsumenta w związku z brakiem zgodności z umową

  1. Usługodawca ponosi odpowiedzialność względem konsumenta za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Usługodawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
  2. W odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi, Usługodawca ponosi odpowiedzialność względem konsumenta za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Czas ten nie może być krótszy niż dwa lata od chwili dostarczenia towaru z elementami cyfrowymi. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
  3. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia.
  4. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
  5. Domniemania określone w ust. 3 i 4 nie będą miały zastosowania, jeżeli: 
  • środowisko cyfrowe konsumenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Usługodawca poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem umowy;
  • konsument, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem umowy o obowiązku współpracy z Usługodawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego konsumenta, nie wykonuje tego obowiązku.

6. Uprawnienia konsumenta w przypadku niezgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową: 

  • Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, konsument może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.
  • Usługodawca może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy.
  • Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
    • doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów, 
    • Usługodawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową, 
    • brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową,
    • brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z prawa do doprowadzenia do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową, 
    • z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
  • Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest istotny.

10. Postępowanie reklamacyjne

  1. Prawo do wniesienia reklamacji przysługuje każdej osobie korzystającej ze Strony, a w szczególności osobom dokonującym zakupów na Stronie lub korzystającym z usług świadczonych poprzez Stronę. 
  2. Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia dotyczące Strony i świadczonych za jej pośrednictwem usług możecie kierować na adres: kontakt@shaanti.pl
  3. W przypadku reklamacji dotyczących niezgodności z umową lub roszczeń gwarancyjnych zobowiązany jesteś podać: 
  • dane kontaktowe — imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania, 
  • dane dotyczące umowy lub towaru (treści cyfrowej i usługi cyfrowej), tak abyśmy mogli zidentyfikować transakcję, 
  • powód reklamacji, a w przypadku gdy powołujesz się na wady fizyczne towaru, także dokumentację fotograficzną wad, 
  • Twoje żądania 

4. W przypadku reklamacji dotyczących innych spraw, niż wadliwy towar/usługa zobowiązany jesteś podać: 

  • dane kontaktowe – imię, nazwisko oraz adres e-mail, 
  • opis powodów reklamacji,  
  • Twoje żądania, propozycje i wnioski. 

5. Usługodawca zobowiązuje się odpowiedzieć na reklamację w terminie 14 dni, od dnia jej otrzymania. Odpowiedzi na reklamację Usługodawca dokonuje za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).

11. Konto użytkownika

  1. Użytkownik może założyć na Stronie swoje konto. Jest to usługa darmowa. 
  2. Posiadanie aktywnego konta jest warunkiem kupowania treści cyfrowych lub usług cyfrowych  na Stronie. 
  3. Konto zakłada się poprzez dedykowany formularz. 
  4. Dostęp do konta następuje po podaniu przez użytkownika ustalonych przez niego: loginu oraz hasła. Hasło powinno być trzymane przez użytkownika w poufności. 
  5. Konto może zostać w każdym czasie usunięte przez samego użytkownika.

12. Newsletter

  1. Usługa w postaci subskrypcji newslettera jest darmowa. Polega ona na wysyłaniu przez Usługodawcę informacji handlowych o promocjach i specjalnych ofertach Usługodawcy. Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na przesyłanie przez Usługodawcę informacji handlowych na podany przez Ciebie adres e-mail. 
  2. Zrezygnować z newslettera możesz w każdej chwili korzystając z opcji wypisania się zamieszczonej w wiadomości newsletterowej lub kontaktując się z Usługodawcą.

13. Rozwiązywanie sporów

  1. Akceptując ten regulamin zgadzasz się, że w przypadku zaistnienia sporu spróbujemy go rozwiązać wspólnie i polubownie. Czas na przeprowadzenie negocjacji wynosił będzie 3 miesiące od dnia zgłoszenia roszczeń przeze mnie lub przez Ciebie. Jeśli w zakreślonym okresie nie znajdziemy rozwiązania na zakończenie sporu to swoje roszczenia będziemy mogli złożyć sądowi powszechnemu. 
  2. W przypadku świadczenia usług na rzecz konsumenta mającego miejsce zamieszkania w innym kraju niż Polska, umawiamy się, że sprawa zostanie rozpoznana wg prawa polskiego. Porozumienie to nie pozbawia Cię ochrony przyznanej Ci na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy i na mocy prawa. 
  3. Wyrażam zgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów. Jeśli chcesz zgłosić przeciwko mnie jakąś sprawę może to zrobić elektronicznie pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL

14. Ochrona danych osobowych

  1. Usługodawca jest administratorem danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO i inne). Informacje o zasadach przetwarzania danych przez Usługodawcę zawarte zostały w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://shaanti.pl/polityka-prywatnosci/

15. Formularz ostąpienia od umowy

wzór oświadczenia:

[WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY]

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

  • Adresat: …* tu wskazujecie swoje dane. 
  • Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
  • Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
  • Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
  • Adres konsumenta(-ów)
  • Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
  • Data

(*) Niepotrzebne skreślić.